vineri, 28 octombrie 2016

Cartea săptămânii #15: „Veronika se hotărăște să moară” de Paulo Coelho


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vi-am pregătit vreo două cuvinte despre una dintre cărțile lui Paulo Coelho, „Veronika se hotărăște să moară”.
        Cartea de față face parte dintr-o serie de trei cărți „On The Seventh Day” alături de „Diavolul și domnișoara Prym” și „La râul Piedra am șezut și-am plâns”.
        Am ales să vorbesc despre romanul care tratează tema depresiei și a suicidului, probabil din cauza faptului că mi se pare foarte complexă.
        Veronika, o slovencă, este depresivă deoarece viața ei este foarte monotonă, astfel încât, la un moment dat se hotărăște să se sinucidă sub un aparent motiv patriotic, doar că viața ei avea alte planuri cu ea, astfel încât nu numai că supraviețuiește, dar se și trezește într-un sanatoriu care nu va mai fi ca înaintea sosirii ei acolo.
        Nu vreau să dezvolt prea mult subiectul, mi-ar plăcea să descoperiți singuri cartea, mie personal chiar mi-a plăcut, cu toate că am luat contact cu titlul ei abia în clasa  a zecea, pe când studiam psihologia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu