miercuri, 26 octombrie 2016

Harry Potter TAG

        Vă povesteam duminică noaptea că am dat peste o filmare recentă a vloggăriței Andreea Balaban în care vorbea despre ultima carte apărută din seria Harry Potter plus un tag legat de subiect și că mă gândesc serios să preiau și eu tagul respectiv și să-l dezvolt în această săptămână. 
         Ei bine, a venit și momentul dezvoltării acestui tag, iar mai jos aveți întrebările și răspunsurile mele.

1. Care este cartea ta preferată din seria Harry Potter?
        Cartea mea preferată din seria Harry Potter este „Harry Potter și Prizonierul din Azkaban”, în puține pagini autoarea reușește să vorbească despre speranță, răzbunare, prietenie, trădare, încredere. E absolută cartea din punctul meu de vedere!

2. Care este filmul preferat din seria Harry Potter? 
      Ca filme, nu am un preferat, de cele mai multe ori prefer cartea de un miliard de ori în defavoarea filmului, cred că o „ecranizare” e ceva atât de intim, încât nu vă pot scrie.

3. Cartea care ți-a plăcut cel mai puțin din seria Harry Potter?
       Cartea care mi-a plăcut cel mai puțin a fost „Harry Potter și Ordinul Phoenix”, a fost plictisitoare și plină de secrete cărora eu nu le văd rostul.

4. Părți din carte / film care te-au făcut să plângi?
       Nu cred că m-au făcut vreodată să plâng cărțile sau filmele din seria Harry Potter, dar a fost pe aproape scena în care ne sunt prezentate amintirile proprii pe care Snape i le dă lui  Harry, versiunea filmului.

5. Dacă ai putea să te cuplezi cu un personaj din Harry Potter, care ar fi acela?
         Categoric Bill Weasley, mi se pare un personaj foarte frumos conturat în carte, păcat că nu apare cum trebuie și în filme. Ah, da, și faptul că prefer băieții cu păr lung și îngrijit decent, așa, ca o confesiune personală.

6. Personajul preferat din Harry Potter?
        Aici lupta se dă între Hermione și Bill, dar Bill câștigă. Mi se pare o combinație surprinzătoare între gemenii Weasley și Percy, dar cu tot ce e mai bun din ambele părți.

7. Care ar fi patronusul tău?
       Nu sunt sigură, probabil un vultur sau un câine, la asta am ajuns într-un final, după multe sesiuni. Adică văd ambele forme foarte potrivite atât în defensivă cât și în ofensivă.

8. Dacă ai putea avea oricare dintre cele trei Talismane ale Morții, ce ai alege?
       Cred că niciun Talisman, mi s-ar urca la cap până la urmă, ceea ce s-a și întâmplat într-o oarecare măsură și în cazul lui Harry, iar dorința nestăvilită de a avea Bagheta de Soc urmăriți unde l-a dus pe Voldemort...

9. În care Casă ai vrea să fii?
        Cred că cel mai mult mi-aș dori să ajung la Ravenclaw, abia apoi la Gryffindor. Asta poate și din simplul motiv că pe lângă faptul că apreciez o minte deschisă, mi se pare Casa care a avut cea mai neînsemnată expunere.

10. Dacă ai putea să te întâlnești cu un membru al castingului, pe cine ai alege?
      Nu m-am gândit niciodată, probabil doar pe Oliver & James Phelps din cauza obsesiei pentru gemeni pe care o am deja de multă vreme.

11. Te-ai jucat vreunul dintre jocurile video?
      Nu, nu am jucat niciunul dintre jocuri, pur și simplu nici nu mi-a trecut ideea prin cap, să fiu sinceră până la capăt, oricum, n-aveam net decât din iarna 2006 - 2007 deci am aflat și foarte greu de Harry Potter, prin intermediul PRO TV-ului.

12. Dacă ai fi în echipa de Vâjthaț, ce poziția ai avea?
        Nu am un post de Vâjthaț preferat, doar cel mai detestat, ca să zic așa: postul Căutătorului.

13. Dacă mi-a plăcut finalul?
        Nu mi-a plăcut dar nici nu mi-a displăcut finalul, a fost cam mult prea anticipat, ca să exprim cel mai bine ce am în minte, prea multe lucruri (scrieri, filme) se termină în acest mod, e deja prea anost să te gândești după primele două cărți că Harry va supraviețui, doar că poate nu intuiești detaliile.

14. Cât de mult înseamnă Harry Potter pentru tine?
        Aici am tins să nu știu inițial ce să răspund, apoi mi-a trecut prin minte perioada liceului și pot să răspund că pentru mine Harry Potter înseamnă prietenie, dar vă las și pe voi să-mi scrieți propriul răspuns la comentarii.

      Vă mai las încă o dată link-ul către video-ul menționat la începutul postării, și mulțumesc Andreea Balaban pentru tag.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu