luni, 10 octombrie 2016

Ce-am mai făcut în ultima săptămână #40

        Hello! Cum mai sunteți? Pentru mine au trecut două săptămâni mai plinuțe, mai ales ultima. Am prins și zile frumoase, cu mult soare dar și zile pline de ploaie care să mă ude ciuculete din cap până în picioare.


         Săptămâna trecută am avut probleme cu orarul de la inginerie, iar pe lângă faptul că profesoara care este responsabilă cu întocmirea orarelor s-a mișcat foarte foarte greu cu remedierea orarelor, unul dintre cadrele didactice ne-a anunțat în ultimul moment (cu vreo 3 ore înainte de ora de a ne întâlni) prin intermediul unei colege că face ore (și tocmai orele lui erau puse greșit în orarul respectiv) iar eu am ajuns să mă descarc pe săraca colegă fără nicio vină că am văzut joi spre vineri noaptea la vreo 1 noaptea că s-au făcut ore și apoi să-mi pară rău c-am izbucnit pe ea.
        Pe lângă asta, am avut parte și de niște mici cumpărături cosmetice, am tot vrut să scriu pentru ziua de ieri un articol despre aceste cumpărături dar mi se pare a fi cam devreme pentru ele. 


        Dar nici cărțile Agathei Christie sau cele două curse de Formula 1 nu m-au dezamăgit. Sau aproape, când mă refer la Formula 1. Chiar îmi pare rău când observ anumite faze la o anumită echipă, dar ce pot să fac eu personal? Îmi pare rău de efortul și munca oamenilor care muncesc.
      De asemenea, m-am delectat cu patru comedii, mai precis primele patru filme din seria „Academia de Poliție”, m-a uns pe suflet aceste filme. Mi-au amintit cum e să fii copil, e incredibil cum niște filme reușesc să facă asta.

2 comentarii: