duminică, 24 aprilie 2016

Cartea săptămânii #7: „13 probleme” de Agatha Christie


        Hello! Cum mai sunteți? Când scriu acest articol e undeva la 11 jumate noaptea iar eu trebuie să recunosc că mai am de citit vreo 3 capitole din carte dar deja mi-am dat seama ce-i de capul ei așa încât m-am grăbit să vă împărtășesc și vouă părerea mea la cald despre ea.

        Cartea de față e defapt „o culegere de povestiri”  legate între ele destul de bine, iar personajul principal care le leagă între ele e celebra fată bătrână cunoscută drept Miss Marple. Încă sunt puțin curioasă la adresa ei, n-o cunosc atât de bine ca pe personajul numărul 1 al tuturor timpurilor (aka Hercule Poirot), mi se pare intrigantă încă dar pare a fi o bună cunoscătoare a caracterelor umane.

        Cartea constă din relatarea a 13 întâmplări ce au la bază crime, iar la final un cerc de personaje, printre care și Miss Marple, își dau cu părerea despre făptaș și despre deznodământ. Chiar Miss Marple narează măcar 2 dintre povestiri, nu știu în momentul de față ce-mi rezervă ultimele 3 capitole ale cărții, dar sunt nerăbdătoare.

        Ceea ce-mi place cel mai mult la acest volum e faptul că oferă destulă diversitate, iar mie îmi place asta foarte foarte mult.

       Nota cărții: 9,5 / 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu