vineri, 22 aprilie 2016

Review: Șamponul antimătreață Schauma pentru bărbați


        Hello! Cum mai sunteți? Nu prea știu ce introducere să scriu, e încă miercuri seara / noaptea și vi-am povestit câteva cuvinte la începutul articolului de ieri despre seara aceasta, cert îi că e o idee mai bine după ce-am făcut o baie caldă (nu fierbinte cum îmi place mie de obicei), nu de alta dar aveam rufe întinde deasupra vănii și n-am vrut să le ud alegând varianta dușului.
        
        Astăzi vă povestesc despre un șampon antimătreață de la Schauma, cică destinată bărbaților dar eu o folosesc cu succes și n-am pățit încă nimic. 
        Acest șampon mi se pare că se găsește mai greu, chiar și în marile magazine, sau poate doar eu nimeresc așa. Și nu înțeleg de ce. E un șampon pe care l-am cumpărat cred că din Carrefour din complexul comercial Lotus, dar fiindcă l-am cumpărat acum aproape un an jumătate nu mai știu cât a costat, sinceră să fiu. 
        Eu l-am folosit doar când constat că am mâncărimi de scalp pe care le calmează destul de bine după cel mult 2 - 3 spălări pe scalp, deci e destul de eficient pe problema mâncărimilor de scalp. Nu am avut parte de mătreață efectiv cât timp l-am folosit, așa încât nu vă pot spune cum se descurcă pe acel segment al efectelor. Singurul meu of la adresa șamponului e faptul că îmi usucă vârfurile, dar am înțeles că asta e marea problemă a șampoanelor antimătreață; problema vârfurilor mai uscate o combat cu masca de păr Kallos Keratin
        Strict despre compoziție, este un produs destul de cremos de culoare albă sidefată, cu un parfum proaspăt cu iz masculin. Nu știu exact cât ține o sticlă (un flacon) de 400 ml, eu știu că am folosit timp de 2 luni jumătate acest șampon combinat cu șamponul Nivea Fresh Energy (pe acesta l-am început chiar mult mai devreme) și un șampon reparator de la Kallos (cu acesta e o poveste mai diferită, sper că o să vă povestesc cât de curând despre el) și încă niciunul nu s-a terminat nici până acum.

        Nota mea pentru produs: 9 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu