vineri, 7 august 2015

Review: Uleiul de bebeluși Johnsons baby cu aloe vera


        Hello! Azi vă vorbesc despre uleiul de bebeluși și despre cum îl folosesc eu. L-am luat din Lidl, dar nu mai țin minte cu cât.
        Am luat acest ulei de corp din cauza benzilor de ceară rece cu care mă epilez și care nu vin, de obicei, cu îndeajuns de multe șervețele împregnate în ulei. Aici vreau să vă povestesc faptul că dacă îmbib un șervețel mai gros (un prosop de bucătărie de hârtie) în ulei sau o dischetă demachiantă, pot scăpa de ceara care-mi mai rămâne pe piele după epilare.
        Apoi, îl mai folosesc în general pentru hidratare și catifelare după ce fac duș. Mă spăl pe corp, ies din vană, mă dau cu acest ueli de corp și abia apoi mă șterg. E mult mai potrivit să fie folosit așa, dacă îl folosesc după ce mă șterg pe corp, risc să rămân cu pielea foarte uleioasă și cam fără hidratare.
        Își face cu brio treaba pentru care l-am luat, așa încât de la mine are nota 10 / 10 cu mențiuena că mi-ar plăcea să mai încerc alte asemenea produse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu