marți, 18 august 2015

Review: Shower cream Cien cu ulei de migdale


        Hello! Azi vă vorbesc despre un produs pe care l-am terminat pe la sfârșitul lui iulie, începutul lui august, și anume crema de duș Cien Almond Oil.
        Ca și celelalte creme de duș Cien, și acest produs are o consistență cremoasă, de culoare albă care face o spumă... nu e o cantitate mică, dar nici foarte mare. Plus că am observat că are un miros de caise sau piersici, nicidecum a migdale. Și sinceră să fiu, cam ultima trăime din produs am amestecat-o cu săpunul lichid cu orhidee de la Vir.
        Nu mai țin minte exact când am cumpătat produsul, dar e luat din Lidl cu 4,5 lei (doar e cremă de duș, nu gel de duș simplu) pentru 300 ml. Trebuie să recunosc că unul dintre lucrurile care-mi plac la aceste produse Cien e faptul că au o cantitate de 300 ml de produs în flacon,  nu 250 ml ca în marea majoritate a cazurilor la alte mărci.
         Nota acordată: 8,5 /  10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu