- după ce se repune oare piatră cubică în Piața Independenței? Ca să poată exista cât mai multe accidente după ce se va redeschide circulației rutiere respectiva piață, asta dacă se va redeschide;
- după ce s-a îngreunat și așa foarte tare circulația pe General Magheru - Calea Republicii și Bulevardul Decebal (adică pe celelalte 2 alternative pentru a evita tot centrul închis) și implicit pe Strada Succevei și pe o parte a Bulevardului Dacia - Parcul Petofi Sandor care fac legătura între cele 2 alternative, acum se lucrează și lângă magazinul Crișul Center pe direcția Rogerius spre Nufărul iar coada se întinde până lângă Gara Centrală și Palatul Baroc;
- dacă înainte făceam 35 - 40 de minute de la ușa garsonierei în care stau până la facultate (la ușa sălii în care aveam prima dată ce aveam) în condițiile în care schimbam autobuzele în Piața Unirii, acum cam 60 de minute dacă îmi permit s-ajung la și 25 (adică să întârziu cele 25 de minute) sau tot 60 - 65 de minute dacă o iau aproape 1,5 km pe jos;
- în plus, Parcul Petofi arată foarte urât tot spart;
- pe strada Făcliei se lucrează în ritm greoi, cu toate c-ar trebui să fie rută alternativă pentru strada General Averescu sau cum s-o numi strada de pe Malul Crișului între granița cu cartierul Dragoș Vodă și așa zisa mega girație din fața licveului Gojdu, strada Făcliei care ar fi trebuit să ajute la fluidizarea traficului dinspre zonele Podgoria (defapt, pentru zona Podgoria e singura cale de acces către oraș), Dragoș Vodă și Velența spre strada General Magheru
sâmbătă, 22 august 2015
Ce-mi place la noul program de renovare al Oradiei
Nu mă întrebați cine gândește noile planuri de renovare ale orașului meu natal și în care locuiesc, dar, după părerea mea, n-are cap chiar deloc. De ce? Ia să vedem:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu