sâmbătă, 1 august 2015

Review: Săpunul lichid Cien Cherry Blossom


        Hello! Azi vă vorbesc despre unul dintre săpunurile lichide pe care le-am folosit luna ce-a trecut (m-am mișcat destul de repejor și spre surprinderea mea). Este vorba despre săpunul lichid Cien flori de cireș.
        Produsul l-am luat din Lidl cu 4,5 lei pe la începutul lunii iunie împreună cu o grămadă întreaagă de cosmetice. Țin minte că atunci am luat vreo 5 săpunuri lichide dar ulterior am fost mai temperată măcar cu ele, așa încât am ajuns să nu prea mai am rezerve de săpun lichid dosite prin casă. Slavă Cerului că măcar de ele m-am mai scăpat, căci geluri de duș (inclusiv și creme de duș) și săpunuri solide pe care să le folosesc când fac baie / duș  mai am destule.
        Acest săpun are cu adevărat miros de cireșe, e un miros floral - fructat destul de puternic și persistent. Recunosc că nu sunt fană înrăită a mirosului, dar e acceptabil. Mai nou am probleme cu mâinile uscate și nu sunt sigură că e doar de la săpunul acesta, de exemplu, așa că nu-l voi învinovăți pe nedrept.
        Îi acord o notă de 9,5 / 10 cu mențiunea că nu-l voi mai reachiziționa curând din cauza faptului că se găsește greu și a faptului că vreau să încerc și altceva & am alte preferințe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu