marți, 11 august 2015

Review: Loțiunea micelară pentru ten sensibil & ochi de la Garnier


       Hello! Vi-am povestit în această postare despre faptul c-am achiziționat o loțiune micelară pentru ten sensibil de la Garnier. Eu mi-am luat varianta mini deoarece e mai mică deci dacă mă ezamăgește, nu arunc o cantitate așa de mare de produs, iar că e pentru ten sensibil a fost faza că aceasta era mai ieftină cu vreo 4 lei și ceva decât cealaltă variantă de minimicelară de la Garnier. Am găsit produsul în 8 iunie în Carrefour-ul din Lotus cu 7,5 - 8 lei, că tot am fost întrebată cum de-am găsit-o.
        Sunt foarte mulțumită de produs, îmi place foarte mult, îndepărtează tot machiajul de pe față și de pe ochi și nu-mi afectează ochii așa cum pățesc de obicei cu laptele demachiant. Sunt foarte încântată de afacerea pe care-am făcut-o cu produsul, mai ales că se pare că această micelară e testată dermatologic și oftalmologic.
         După ce-o să mai testez niște produse, în funcție de peste ce produse voi da, cred c-o voi trece pe lista de produse bune pentru mine.
         Notă acordată: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu