vineri, 24 octombrie 2014

Cumpărături din Carrefor (23 octombrie)

        În sfârșit, acestea sunt cumpărăturile făcute ieri din Carrefour (din Lotus, bineînțeles, că altfel nici nu se putea), dar despre care n-am mai avut timp să vorbesc din cauza orei târzii la care am ajuns acasă de la cumpărături și a faptului că am mai scris un articol pentru blog după ce-am ajuns cu cumpărăturile.
        Iaurturile de la Zuzu (cele cu căpăcel verde) sunt cu 0% grăsime pentru c-am vrut să le compar cu cele oferite de Danone tot cu 0% grăsime; calitatea și gustul sunt la fel după părerea mea, dar prețul face diferența, ca să zic așa, cele de la Zuzu fiind cu vreo 7 bani mai ieftine ca cele de la Danone; de acum încolo voi vedea cum jonglez cu ele, pentru că altceva nu-mi rămâne de făcut. Celelalte iaurturi sunt marca „Danone în stil grecesc” și au 10% grăsime, dar sunt delicioase cu cereale (a se înțelege musli sau orice combinație de alte cereale fără zahăr în ele) și fructe congelate, de n-am cuvinte. De fapt, acesta este principalul motiv pentru care îmi iau în ultima vreme iaurturi simple, să le mânânc cu cereale și fructe congelate. Sunt de-a dreptul fabuloase.
        Mi-am mai luat o rezervă pentru aparatul Glade Microspray cu miros de magnolie și vanilie care miroase superb din câte-am observat, se apropie de cel cu miros de Bali Sandalwood and Jasmine. Se pare că deși nu-mi place deodorantele &parfumurile & anti-perspirantele cu miros dulceag, pe cele de cameră le prefer cu un miros dulceag.
        Crema Atrix la tub și nu la cutioc trebuie să mărturisesc că de mult mi-am dorit dar mereu am găsit scuze să nu mi-o iau, ba că n-am bani ba că mai am cremă prin tuburile de la Blanchette B, dar se pare că aseară a fost momentul în care doar am pus-o în coș și n-am mai stat pe gânduri.
        Săpunul de la Palmolive Thermal Spa l-am lut de urgență ca să am cu ce înlocui săpunul Nivea cu afine de care vă vorbeam în postarea de aseară; ce-mi place la acest Palmolive sunt mirosul și efectul ușor abraziv care ajută la îndepărtarea celulelor moarte de la suprafața pielii.
        Iar la încheiere trebuie să recunosc că sunt o împătimită a cafelei și a ceaiului alb & verde & negru așa că mi-am luat și un pachet de ceai Lipton Blueberry & Raspberry cu pliculețe piramidale, că tot nu mai aveam decât vreo două pliculețe din ceaiul negru cu fructe de pădure. E ok ceaiul, dar tot mai mult îmi place ceaiul negru cu lămâie sau cu coacăze negre și cel alb cu rodie, dar a meritat încercat și acesta.
        Cam atât am avut de spus pe această seară. Noapte bună și vise plăcute s-aveți vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu