Hire Me Direct

vineri, 24 octombrie 2014

Cumpărături din Carrefor (23 octombrie)

        În sfârșit, acestea sunt cumpărăturile făcute ieri din Carrefour (din Lotus, bineînțeles, că altfel nici nu se putea), dar despre care n-am mai avut timp să vorbesc din cauza orei târzii la care am ajuns acasă de la cumpărături și a faptului că am mai scris un articol pentru blog după ce-am ajuns cu cumpărăturile.
        Iaurturile de la Zuzu (cele cu căpăcel verde) sunt cu 0% grăsime pentru c-aam vrut să le compar cu cele oferite de Danone tot cu 0% grăsime; calitatea și gustul sunt la fel după părerea mea, dar prețul face diferența, ca să zic așa, cele de la Zuzu fiind u vreo 7 bani mai ieftine ca cele de la Danone; de acum încolo voi vedea cum jonglez cu ele, pentru că altceva nu-mi rămâne de făcut. Celelalte iaurturi sunt marca „Danone în stil grecesc” și au 10% grăsime, dar sunt delicioase cu cereale (a se înțelege musli sau orice combinație de alte cereale fără zahăr în ele) și fructe congelate, de n-am cuvinte. De fapt, acesta este principalul motiv pentru care îmi iau în ultima vreme iaurturi simple, să le mânânc cu cereale și fructe congelate. Sunt de-a dreptul fabuloase.
        Mi-am mai luat o rezervă pentru aparatul Glade Microspray cu miros de magnolie și vanilie care miroase superb din câte-am observat, se apropie de cel cu miros de Bali Sandalwood and Jasmine. Se pare că deși nu-mi place deodorantele &parfumurile & anti-perspirantele cu miros dulceag, pe cele de cameră le prefer cu un miros dulceag.
        Crema Atrix la tub și nu la cutioc trebuie să mărturisesc că de mult mi-am dorit dar mereu am găsit scuze să nu mi-o iau, ba că n-am bani ba că mai am cremă prin tuburile de la Blanchette B, dar se pare că aseară a fost momentul în care doar am pus-o în coș și n-am mai stat pe gânduri.
        Săpunul de la Palmolive Thermal Spa l-am lut de urgență ca să am cu ce înlocui săpunul Nivea cu afine de care vă vorbeam în postarea de aseară; ce-mi place la acest Palmolive sunt mirosul și efectul ușor abraziv care ajută la îndepărtarea celulelor moarte de la suprafața pielii.
        Iar la încheiere trebuie să recunosc că sunt o împătimită a cafelei și a ceaiului alb & verde & negru așa că mi-am luat și un pachet de ceai Lipton Blueberry & Raspberry cu pliculețe piramidale, că tot nu mai aveam decât vreo două pliculețe din ceaiul negru cu fructe de pădure. E ok ceaiul, dar tot mai mult îmi place ceaiul negru cu lămâie sau cu coacăze negre și cel alb cu rodie, dar a meritat încercat și acesta.
        Cam atât am avut de spus pe această seară. Noapte bună și vise plăcute s-aveți vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu