joi, 2 octombrie 2014

Review: Sampon uscat Batiste

         Acum câteva luni, cea mai bună prietenă a mea venea cu o postare incredibilă (cel puțin pentru mine) pe blogul ei. Vorbea în postarea ei despre șampoanele uscate, mai special despre cel din figura alăturată. Mai auzisem una alta pe net, dar nu mai cunoscusem pe nimeni care să folosească așa ceva. Zis și făcut, mă trezesc cu un colet de la buna mea prietenă care îmi trimisese un șampon uscat cine știe de pe unde găsit în orașul ei natal. Foarte curioasă din fire și de asemenea înzestrată de mama natură cu un păr gras, m-am și apucat să-l folosesc. Abia atunci am realizat că tot ceea ce-am citit despre acest tip de șampon e adevprat sau aproape adevărat.
        Cel puțin, pe mine, care am un păr gras, m-a ajutat să amân spălatul pe cap cu o zi, uneori chiar cu două.
        Instrucțiunile de utilizare (ca în cazul tuturor șampoanelor uscate) spun că trebuie să agiți foarte bine sticla înainte de a-ți pulveriza la rădăcini spray-ul. Ca metodă de pulverizare la rădăcini cred că puteți încerca cam tot ce vreți sau puteți să folosiți metoda care se folosește la vopsitul pe păr. După ce lăsați pudra să acționeze câteva minute (cred că 10 minute erau trecute pe sticlă) e indicat să vă masați scalpul cu degetele curate și apoi să vă pieptănați pe păr. Iar ce urmează depinde de dumneavoastră: ori vă coafați (după preferințe și necesități) sau vă lăsați părul așa cum e și puteți să vă continuați treaba.
        O atenționare deosebită e faptul că între două spălări normale cu apă și șamponul obișnuit, să nu folosiți de mai mult de două ori șamponul uscat deoarece duce la acumularea pe scalp a celulelor moarte și a sebumului, iar efectele secundare pe care le aduce sunt mătreața și un păr mai gras ca cel inițial. O ată atenționare ar viza distanța de la care vă pulverizați șamponul uscat și cantitatea pe care o pulverizați, nu de alta, dar s-ar putea să vă treziți cu rădăcinile albe, de parcă vi-ați fi presărat făină albă sau pudră obișnuită pe rădăcini.
        O variantă la șamponul uscat ar mai fi, teoretic, pudra de talc, dar pe aceasta din urmă n-am folosit-o personal, așa că nu știu ce să zic despre metodă. Dacă cineva a încercat metoda pudrei, așteptăm povestea la comentarii sau un link către o postare dacă e deja pusă undeva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu