sâmbătă, 10 decembrie 2022

Review: gel de duș Balea Sweet Paradise


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi m-am gândit să las câteva cuvinte despre gomajul pentru corp de la Balea. Cel pe care îl am eu momentan este în aroma Sweet Paradise. Nu are un parfum prea intens, de obicei nu prea îl pot percepe, atât este de discret. Și nu, nu am rămas cu sechele după Covid-ul din august, dacă asta vă-ntrebați. Pentru pielea mea cu tendințe de îngrășare exfoliază ok, nu provoacă deshidratare așa cum pățesc cu săpunurile solide. Plus că îmi și curăță pielea, am observat situația asta în anumite situații despre care nu voi intra în detalii. Singura zonă în care nu-l folosesc este zona intimă. mi s-ar părea că ar putea fi ușor agresiv acolo plus că nu vreau să mă trezesc cu iritații sau alte situații și mai delicate.


Acest gen de produse sunt recumpărate de la firma Balea, în diverse arome, depinde de ceea ce găsesc prin magazine când le vizitez (ceea ce între noi fie vorba, nu se întâmplă prea des).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu