joi, 8 decembrie 2022

Review: Balsam de păr Wash&Go Hidra Pure


 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Pentru astăzi scriu despre balsamul de păr Wash & Go Hidra Pure, care este un produs de tip leave-in. De cumpărat l-am cumpărat în octombrie, când a fost acea promoție la produsele Wash&Go și Tesori d'Oriente de care v-am tot spus. 


Produsul mă ajută să mai reduc aspectul de căpiță de fân pe care îl are părul meu. Ceea ce nu îmi place la produs este parfumul de cocos și faptul că se consumă mult prea ușor, dacă l-aș folosi exclusiv, probabil nu m-ar ține mai mult de o lună.


Personal, nu știu dacă îl voi recumpăra pe viitor, să dau aproximativ 20 de lei pe un asemenea produs când o mască de păr la 300 ml marcă proprie a unor magazine costă maxim 12 lei și mă ține poate chiar mai mult, plus că au o acțiune mai intensă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu