miercuri, 14 decembrie 2022

Despre trecerea timpului și schimbări

 Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Nici măcar nu știu cum să încep, să continui sau să închei postarea de față. Îmi dau seama cât de mult m-am schimbat, cel puțin la gusturi. Dacă până nu demult îmi plăceau aromele citrate la cosmetice, acum observ cu surprindere ceea ce îmi place. Acum 5 - 6 ani nu aș fi întins mâna după gelul de duș Tesori dOriente White Musk defel, la fel nici după apa de parfum Dior Addicts care miroase a cuișoare după nasul meu, deși nu regăsesc ingredientul respectiv în nicio listă a colecției. De asemenea, dacă aș fi să fi urmat această schimbare, ar fi trebuit să îmi placă gelul de duș Tesori dOriente Persian Dream, dar mă știți deja, am alte plăceri vinovate.



De asemenea, mi-am dat seama cum mi-am schimbat obiceiurile legate de blog. Au fost momente când era un eveniment negativ să nu am zilnic articole pe blog. Au urmat ani în care nu am postat aproape nimic. Asta se datorează în parte și faptului că simt că nu mai am despre ce scrie, se întâmplă des să recumpăr aceleași și aceleași produse.



Sincer, perioada 2018 - prezent nu a fost deloc prietenoasă cu mine, lucrurile au început să-și mai revină în ultimii 2 ani, chiar dacă începutul pandemiei părea că mi-a priit mai bine. Probabil la început de pandemie aveam eu nevoie de comfort, comfort găsit în scris aici, pe blog, nu sunt deloc bună când vine vorba despre a scrie opere beletristice. Chiar așa, vi-ar plăcea să vă împărtășesc eșecurile mele beletristice? Nu de alta, dar să ne distrăm împreună de lipsa mea de talent, nu de alta...


Dar ce-a rămas în viața mea, cu bune și cu rele, au fost cititul și Formula 1, cred că amândouă au intrat în viața mea în 2002 iar de atunci nu mi-au mai dat drumul. Într-un fel, nu-mi văd viața fără aceste două mici bucurii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu