duminică, 4 decembrie 2022

Review: Apa de parfum Essence de Amor (reproducere după Cacharel Amor Amor)





Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Pentru astăzi o scurtă prezentare a apei de parfum Essence de Amor găsită în Lidl. Eu am cumpărat-o prin vară la un preț aproximativ sub 30 de lei pentru 100 ml. Din câte m-am informat, ar fi o replică după Cacharel Amor Amor, dar nu pot băga mâna în foc deoarece nu am mirosit originalul.

După nasul meu, este un parfum dulce-floral și pudrat, care te amețește dacă îi miroși pulverizatorul. Știu ce zic, am pățit-o și eu, l-am cumpărat deoarece mă amețise testerul, iar acasă eram atât de nedumerită deoarece pe mine nu mirosea a La Vie Est Belle a celor de la Lancome, ceea ce nu e de mirare deoarece nu e replică după Lancome. Varianta aceasta de la Essence ține pe mine în jur de 4-6 ore, cred că depinde foarte mult dacă transpir sau nu. Ceea ce mai îmi dau seama este faptul că cel mai probabil va fi intens folosit în acest anotimp iernatic, nu deoarece n-aș mai avea parfumuri pentru acest anotimp sau n-ar mai exista tentații, doar că mie îmi și place să termin cosmeticele pe care le am acasă, nu doar să le cumpăr nelimitat pentru sentimentul acela de posesie,

Ca și concluzie, pot afirma faptul că a fost un experiment reușit, deoarece mi-am dat seama că cel mai probabil nici originalul nu ar fi o alegere prea inspirată pentru mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu