miercuri, 30 noiembrie 2022

Review: Gel de duș Tesori d`Oriente mosc alb


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Dacă mi-ați citit ultimele articole, știți că mi-am cumpărat o droaie de geluri de duș de la Tesori d`Oriente. Nu pot să spun că am avut vreo pasiune neîmplinită pentru gelurile lor de duș, ci mai degrabă pentru unul dintre parfumurile lor, dar așa s-a întâmplat, să fac stoc de geluri de duș de această dată.


Varianta aceasta cu mosc alb a fost tot așa, o achiziție oarbă, nu m-am documentat defel înainte de a achita gelurile de duș. Textura este cremoasă, lejeră, care nu usucă pielea, cel puțin nu pe a mea (săpunurile solide fiind mai agresive pentru pielea mea). Dar ceea ce m-a dat pe spate în privința gelului de duș a fost parfumul, e ceva foarte curat, unisex spre masculin, potrivit pentru temperaturile mai scăzute. A fost o adevărată revelație când l-am desigilat acasă. Iar ca bonus, gelurile de duș au o etichetă de plastic după care poți să-ți dai seama dacă cineva a desigilat produsul înaintea ta sau dacă tu ești cel care-l desigilează.


Cel mai probabil voi recumpăra produsul, doar să îmi mai golesc stocul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu