sâmbătă, 26 noiembrie 2022

Review: Săpun lichid Cien orange & rose


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...


Astăzi scriu despre săpunul lichid Cien cu portocale și trandafiri, e unul dintre săpunurile din gama premium din Lidl. Chiar și când am cumpărat eu produsul, aproximativ prin vară, a costat 10 lei pentru 500 ml. Zilele astea am observat prin cataloagele celor de la Lidl că în această săptămână sau săptămâna viitoare îl readuc prin magazine, așa că gândul meu a fost să vă povestec puțin despre varianta cu portocale și trandafiri.


Un aspect pozitiv ar fi faptul că produsul te ține o veșnicie, pe bune, o veșnicie. Iar celălalt aspect e faptul că-ți curăță pielea. Pe partea negativă, pompița scoate prea puțin produs când o apeși, săpunul spumează greu, parfumul nu e wow iar prețul mai mult decât piperat. Dacă în mod normal am nevoie de o singură pompiță de săpun lichid să mă spăl pe mâini, aici vorbim de 2-3 pompițe, ceea ce e enervant, dar măcar te ține săpunul ceva mai mult. Ideea cu spumarea e că trebuie să muncești puțin să facă spumă ca un săpun normal, sunt obișnuită ca săpunurile lichide să spumeze mult imediat ce ai început să-ț freci mâinile. Parfumul e discret, chiar foarte discret, ceva citrat, a portocale, dar nu se prea simte. Iar prețul de 10 lei pentru 500 ml măricel, au săpunuri lichide la 1 litru pentru aproximativ 3-4 lei, deci și prețul e premium, ca și gama.


Probavil, dacă vor readuce gama anul viitor, voi cumpăra și alte săpunuri din gama asta ca să le încerc, dar acesta clar m-a dezamăgit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu