marți, 8 noiembrie 2022

Review: Antiperspirant Garnier

 


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine... 


Pentru astăzi vobim despre antiperspirantul Garnier Mineral. Este un produs de tip roll-on, care, după cum deja cred că știu cei ce mă citesc de ceva vreme, este o formulă pe care personal nu o agreez prea mult deoarece mi se pae că aștept enorm de mult să intre produsul în piele înainte de a trage hainele pe mine, iar de obicei dimineața numai timp nu am. Ceea ce mi-a plăcut la produs au fost parfumul și faptul că pe acasă mă proteja. Iar la lucru nu am avut oportunitatea de a-l testa, cum am mai spus, nu am timp de el înainte de a merge la lucru.


Per total, nu îmi pare rău de experiență, dar nu cred că-l voi recumpăra prea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu