joi, 27 octombrie 2022

Review: Geluri de curățare ale feței Balea și Alverde din Advent Calendar


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Gelul de curățare de la Balea îmi place foarte mult deoarece curăță delicat fața. Nu are un parfum puternic. Iar cantitatea aceea de 20 ml te ține măcar 8-10 utilizări astfel încât să îți dai seama dacă îți place sau nu produsul, iar mie îmi place, cel mai probabil îl voi cumpăra în full-size.

Gomajul facial de la Balea e de asemenea bun, e îndeajuns de delicat pentru tenul meu mixt spre gras. Cantitatea aceea de 20 ml te ține și ea îndeajuns de mult încât să îți formezi o părere despre el. Nu că nu l-aș cumpăra în full-size, dar am variante de genul mai în proximitate (în Kaufland).

Despre produsele de la Alverde, în schimb, nu prea am cuvinte de laudă. Crema de curățare nu știu exact ce s-ar vrea a fi, poate un fel de Take the day off a celor de la Clinique, dar mai pe varianta bio. Cert e că îmi displace foarte mult textura cremoasă, faptul că nu spumează iar pielea mea nu scârțâie ca lumea după folosire. Catagoric nu am planuri să îl achiziționez în full size.

Gomajul de față are particulele exfoliante într-o cremă cu o consistență ceva mai lichidă ca și crema de față, dar tot nemulțumită sunt de textură. Nu că nu curăță sau nu efoliază, dar nu e ceea ce trebuie pentru mine. La fel, nu plănuiesc să îl achiziționez nici pe acesta.


Acestea sunt părerile mele asupra produselor de curățare ale feței din Calendarele Advent a celor de la Balea Men și Alverde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu