sâmbătă, 29 octombrie 2022

Review: Creme de mâini Alverde din Advent Calendarul Alverde


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...

Crema de mâini cu vanilie bio este foarte interesantă și chiar bună, catifelează mâinile de la prima utilizare, plus că le lasă discret parfumate. Tubulețul acela mic de 20 ml ține câteva utilizări, îndeajuns de mult încât să îmi dau seama că îmi place produsul și să mă facă curioasă referitor la un produs full-size.

Balsamul pentru mâini și unghii era cam lichidă dar a fost ok și ea. Nu face față la o piele prea aspră. La mine încă nu a apucat această perioadă dificilă, dar mă pregătesc.

Crema intensivă pentru mâini e la medie, nu a fost rea dar nici nu a excelat. Avea consistența cremei cu vanilie.

Per ansamblu, au fost produse bune, nu excepționale, dar nu cred că le voi cumpăra în full size deoarece mă aștept să aibă un preț măricel iar mai mult de 5 lei pentru 125 ml de exemplu nu cred că merită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu