miercuri, 30 mai 2018

Review: Șamponul antimătreață Cosmia


Hello! Cum mai sunteți?
Că mă tot lupt cu mătreața care revine și revine, nu cred că mai are rost să vă explic, e aproape subînțeles, nu văd de ce v-aș mai stresa atât de rău cu asta. Dar situația asta mă forțează mai mult sau mai puțin să tot caut șampoane care să mă ajute. Așa am ajuns și la acest șampon de la Cosmia.

Șamponul se găsește prin Auchan (Cosmia este marcă proprie Auchan) la aproximativ 6 lei și are 250 ml. Substanța activă este climbazole în cazul de față. Personal, nu m-a ajutat mai deloc acest ingredient în lupta mea împotriva mătreții. Pot spune că cumva, cumva mai lupta împotriva cojițelor dar problemioara mea nu se rezumă numai și numai la acele cojițe. Dar, ca mai toate șampoanele antimătreață, și acesta usucă părul. Plus că mai și scoate culoarea din păr în caz că ești vopsită (vopsită, nu decolorată și lăsată așa).

Deoarece nu pare a mă fi ajutat prea mult, nu cred că voi mai recumpăra șamponul acesta, prefer să investesc cei 6 lei într-un alt produs Cosmia care s-ar putea să-mi placă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu