sâmbătă, 26 mai 2018

Review: Gelul de dus Palmolive Feel the Massage


Hello! Cum mai sunteti?

Daca data trecuta am vorbit despre un scrub de fata, astazi vorbim despre un scrub de corp, anume cel de la Palmolive.Imi doream de multa vreme sa incerc produsul, este si pe lista de geluri de dus de incercat in 2018. Iar la inceputul lunii aprilie astrele s-au aliniat si l-am prins la o super oferta de nerefuzat in Auchan: gelul acesta la 500 ml plus un altul de pe lista de mai sus la doar 10 lei. As fi fost nebuna sa nu profit de oferta. Imi place foarte mult faptul ca desi simt particulele abrazive, acestea nu sunt prea dure. Ce m-a luat prin surprindere a fost parfumul floral - primavaratic al gelului, ma asteptam la orice dar numai la asta nu. Dar fiecare lucru bun trebuie sa aiba si minusuri, nu-i asa?

Probabil voi mai recumpara produsul, nu fac pronosticuri temporale deoarece am cateva planuri in minte care nu stiu cum vor iesi. Dar categoric e un produs de recumparat.

2 comentarii:

  1. cred ca l-am avut si eu, mi-a placut! al meu era si mai mare fan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un produs fain, doar ca mi-am imaginat eu parfumul intr-o alta maniera

      Ștergere