luni, 28 mai 2018

Review: Antiperspirant gel Lady Speed Stick Breath of Freshness



Hello! Cum mai sunteți azi?
Pentru astăzi mi-ar plăcea să scriu despre acest antiperspirant gel de la Lady Speed Stick, varianta Breath of Freshness.
Să fiu sinceră, chiar nu știu de ce am cumpărat produsul, mă știu extraordinar de bine așa încât antiperspirantele de gen gel, stick sau roll-on nu fac față defel pe mine mai ales la 30+ grade.
Nu știu cum ar trebui să miroasă acest antiperspirant, dar eu simt miros de alcool, habar n-am de unde miros de alcool. Ca protecție, îl folosesc pe timp de noapte sau când știu că n-am ce căuta înafara apartamentului, iar așa își face treaba.
Produsul ar trebui să se găsească prin mai toate lanțurile mai măricele de magazine, undeva la 8 - 10 lei la preț întreg. Probabil o să-l recumpăr când mă va mai apuca vreun alt episod de nebunie.

2 comentarii:

  1. neah... not my type :D eu merg pe antiperspirant spray sau pe absolute dry, descoperit recent si cu care ma inteleg de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt omul spray-urilor, ma mai apuca nebunia cu gelurile / roll-on-urile / stick-urilor. Acum mi s-a pus pata pe varianta stick waterproof a celor de la Lady Speed Stick.

      Ștergere