joi, 20 iulie 2017

Review: Șamponul Nivea Hairmilk pentru păr normal


Hello! Cum mai sunteți?
Se putea să nu vreau și eu să încerc noua gamă Hairmilk de la Nivea? 
Mi-am propus să îmi iau doar o variantă travle size, spunându-mi c-o să-mi ajungă pentru vreo 2 spălări pe cap, asta și datorită faptului că eu mă șamponez de 2 ori că, mnoa, posesoare de păr mixt.
Am fost la un moment dat prin Kaufland și am pus laba pe un travel size din această gamă Hairmilk, doar că nu aveau decât formula pentru părul de grosime normală, iar al meu e foarte subțire
Cei 50 ml mi-au ajuns pentru 3 spălări pe cap, mai mult decât anticipam, plus că mi-a mai rămas ceva pe fundul sticluței, cantitate numai bună de folosit pe burețelul de fond de ten și pe pensule.
Ca efect, mi-a îngrășat părul, trebuia să mă spăl din 2 în 2 zile. Plus că vârfurile trebuiau tratate cu masca Loncolor Natura cu ulei de măsline, balsamul reparator Kallos GoGo n-a făcut față. Ceea ce mie mi se pare aiurea, trebuia să fie un șampon destinat părului uscat și degradat. Și nu în ultimul rând, după a treia spălare am simțit cojițe pe scalp, deci un mare NU produsului. N-o să recumpăr produsul nici în format travel size nic în format mai mare.
Nota mea: 3 / 10.

3 comentarii:

  1. eu azi l-am folosit prima data, am varianta full-size. nu pot spune ca mi-a uscat parul, dar nici nu m-a dat pe spate deloc... e asa si asa, dar prefer clar wash&go, m-am indragostit de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ingrasat parul la radacina m-am asteptat, dar nici sa nu faca fata Balsamul celor de la Kallos nu m-am asteptat. Si chiar inteleg ca varfurile mele deteriorate doar cu foarfeca se mai repara.

      Ștergere
  2. Servus Eleonora! Sunt forte incantata de acest hiarmilc. L-am stirpit cu vreo 5 lei de la nana de langa mine la casa. Ba, mi-o placutu, m-o cam zgariet un pic la scoica, daca intelegi ce vreau sa zicu, da' in rest paru d-acolo so simtit ca-n prima zi.

    Ba, pe mini paru nu se-ngrose, da' daca-l frec bine, poate poate.

    Deabea astept sa citesc ce mai postezi

    Te iubi iubi Eleonoarea.

    RăspundețiȘtergere