vineri, 28 iulie 2017

Gel de duș primăvăratic într-o vară toridă


Hello! Cum mai sunteți? Știu, e foarte târziu, e seară, dar asta e... Pentru astăzi am iarăși un review, tot la un gel de duș, și anume varianta cu aloe vera și floare de lotus a celor de la Cosmia.
Produsele Cosmia le găsiți prin Auchan, mai au și alte geluri de duș, șampoane și protecție solară, din ce-am mai observat eu prin drumețiile prin Auchan. 
Eu mi-am ales din zona caselor de marcat gelul de duș de culoare albastră căci m-a atras nuanța. E o variantă de 75 ml. E versiunea cu aloe vera și floare de lotus. Miroase floral foarte frumos, mie mi se pare extraordinar pentru primăvară. Iar din cei 75 ml m-am spălat de 3 ori și mai am de-o spălare, minim. Deci sunt foarte mulțumită de afacerea pe care-am făcut-o. Iar la un moment dat va fi recumpărat.
Nota mea: 10 / 10.

3 comentarii:

  1. deci chiar ai facut o pasiune pentru produse travel-size! nu l-am incercat pana acum, si nici prin auchan n-am mai ajuns de ceva timp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimele 2 luni cred c-am avut vreo 6 produse travel size, dintre care doar pe 2 sau 3 le-as recumpara in varianta normala de gramaj... De aceea imi si plac aceste miniaturi, imi dau seama daca se merita sa le iau in varianta normala.

      Ștergere
    2. Am numarat gresit la ora aceea, e vorba de vreo 12 produse mici din alte calcule, nu pe toate am reusit sa le incerc, dar, tot asa, cateva mi-au placut, pe altele le-am urat...

      Ștergere