joi, 6 iulie 2017

Review: Apa micelară Garnier Pure Active


       Hello! Cum mai sunteți? Tot din categoria articolelor programate face parte și postarea de azi, cea despre apa micelară Garnier Pure Active.
        Eu am cumpărat-o din Auchan cam pe la început de iunie, dacă-mi amintesc bine, defapt căutam micelara lor proprie dar numai n-o mai găsesc, produsul căutat de mine parcă a intrat în pământ și nu mai vrea să se ivească.
      Micelara mea are 400 ml iar în Auchan costă aproximativ 18 lei. Se mândrește că e potrivită pentru ten mixt, gras sau sensibil dar nu văd cum ar fi potrivită tocmai pentru cele 2 extreme. E destinată atât feței, cât și ochilor și buzelor, trebuind să demachieze, curețe și să purifice.
      Ce am observat eu: cu toate că la capitolul machiaj în general nu are mari probleme, la rimel waterproof are ceva de tras, cu toate că fiind micelară nu ar trebui. Nu am observat usturimi. Are, totuși, alcool, nu mi se pare ok alcoolul la ten sensibil, dacă până și tenul gras poate fi uscat temporar de alcool. Așa încât versiunea asta nu prea e de recumpărat.
         Nota mea: 6 / 10.

2 comentarii:

  1. eu am adorat versiunea asta! sincer, mi s-a parut foarte reusita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca caut, sa zicem; doar un lapte demachiant cu parafine si parfum la greu m-a dat pe spate. Cred ca sunt si foarte pretentioasa la produsele astea de demachiere.

      Ștergere