miercuri, 26 iulie 2017

Un EDT greșit pe timp de vară (Review: EDT Avon Summer White Bright)


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi vă scriu despre una dintre cele mai mari dezamăgiri cosmetice din ultimul timp, și  anume apa de toaletă Summer White Bright de la Avon.
Sincer, m-așteptam să fie o apă de toaletă proaspătă, un fel de combinație citrat - florală care să dispară cam în 4 - 5 ore de pe piele. 
Dar ce să vezi? Nu ține nici măcar 1 oră pe pielea mea. Și, în mare parte, ce ține pe pielea mea e mirosul de alcool cu un ușor iz de tei. Combinația e groaznică. Am căutat și pe Notino, care scrie c-ar avea în compoziție miros combinat de lăcrimioare și lămâie. Precum scriam și cu câteva cuvinte înainte, eu nu simt notele, ceea ce e nasol rău de tot.
Prin urmare, nu pot decât să-i dau nota 1/10 cu mențiunea de a nu-l mai cumpăra prea curând. 

2 comentarii:

  1. la capitolul summer white, am incercat mai multe variante in trecut, dar nici la mine nu persistau. desi, la o colega de munca, mirosea de rupea cateva ore bune...depinde de piele foarte mult

    RăspundețiȘtergere