vineri, 25 martie 2016

Uleiul de bebeluși Johnsons Baby vs loțiunea de corp reparatoare cu unt de shea Yves Rocher


        Hello! Cum mai sunteti? Gata de week-end sau inca va mai mananca rabdarea ziua aceasta de lucru? La mine e deja week-end, care se preconizeaza sa se intinda mult si bine, am deja cate ceva de facut pentru masterul in inginerie, mi-ar placea sa incep sa lucrez deja pentru a nu le mai lasa pe toate pe ultima suta de metri si sa ma stresez ca in semestrul trecut cand am avut un management al timpului foarte foarte deficitar.

        Astazi vreau sa va spun care produs prefer intre uleiul de bebelusi Johnsons Baby si lotiunea reparatoare cu unt de shea de la Yves Rocher: categoric uleiul Johnsons Baby. De ce? Deoarece imi place mult mai mult efectul lui pe piele cu toate ca imi lasa o usoara pelicula mai grasa, apoi am o cantitate mai mare la un pret mult mai bun si nu in ultimul rand, il gasesc in mai toate magazinele mai mari, nu doar i reprezentantele Yves Rocher sau online pe site-ul firmei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu