marți, 29 martie 2016

Review: Masca de par cu cheratina de la Kallos



        Hello! Cum mai sunteti? Astazi este timpul pentru un nou review, abia asteptam sa mai scriu despre unul dintre produsele mele mai noi, dar despre care mi-am facut deja o parere destul de clara.

        Produsul zilei, daca-l pot numi astfel, este masca de par Kallos Keratin. Precum stiti, in magazinele fizice, produse Kallos gasim mai ales in galerii Auchan si inca in cateva magazine raslete, din cate am inteles eu, sper sa nu gresesc, unul dintre aceste magazine raslete fiind si micul ABC din blocul meu unde am gasit la un moment dat un borcanas de masca de par. Eu mi-am luat aceasta masca de par aproximativ pe la mijlocul lui februarie din Auchan si am dat pe ea aproximativ 7 lei.

        Mi se pare o masca de par buna pentru pretul ei, imi place modul de ambalare adica borcanasul si nu un tub (mi se pare usor nesuferit ca balsamurile de par si mastile de par sa vina ambalate in flacoane sau in tuburi, intotdeauna imi ramane produs neutilizat), imi place efectul ei de inmuiere a varfurilor de par si faptul ca imi mai descurca parul. Defapt, am aceste pareri despre toate cele 3 masti de par Kallos pe care le-am incercat pana acum, singura diferenta notabila pe care am constatat-o fiind mirosul. Ca tot veni vorba de miros, doar la acest capitol produsul primeste o bila neagra deoarece eu nu percep decat un miros de chimicale si atat.

        Nota acordata produsului: 9,5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu