joi, 3 martie 2016

Preferatele lunii februarie

        Hello! Cum mai sunteti? Desi aveam de gand sa scriu, si mai ales sa public acest articol abia martea viitoare, faptul ca aseara si azi-noapte n-am avut niciun chef sa creez un articol de genul „Top 5” ceva, m-am mobilizat sa fac pozele si sa scriu cele cateva randuri ale postarii de azi. Si o sa iau produsele in ordinea in care mi s-au incarcat pe blog, deci va fi o ordine random:


        Luna ce-a trecut am terminat 2 cutii de ceai Earl Grey de la Dukat, erau zile in care cred ca consumam si 3 cani de ceai, dar si zile in care n-am consumat  decat o singura cana sau chiar niciuna.


        Pentru ingrijirea parului am folosit samponul Nivea fresh energy, nu a fost singurul sampon folosit dar nu a avut sens sa incarc poza cu sampoane pe care le-am folosit de 2, maxim 3 ori; am mai folosit si balsamul de par eVital a celor de la Lotus Cosmetics dar pe care il arunc desi n-am stors chiar ultima picatura din el deoarece nu e deloc bun; de asemenea, am mai folosit si masca de par Kallos Keratin, despre care vi-am mai scris si ieri, mi se pare foarte buna. Urmeaza review-uri pentru toate 3, sper ca in martie sa fie gata.


        Pentru maini am folosit 1 sticluta si jumatate de dizolvant pentru lac de unghii cu acetona, lacul albastru de la Naty si crema de maini Blanchette B Regenerating.


        Deoarece nu am iesit extraordinar de mult afara, si atuncea cand am iesit, de cele mai multe ori stiam ca n-o sa stau mult pe afara, asa ca in majoritatea timpului am contat pe K Classic care roll-on Active fresh.


        Pentru corp am folosit sapunul solid Palmolive Balanced & Mild, sapunul lichid Cien Apple & Mint si un sapun lichid ieftin luat din Kaufland care m-a dezamagit si despre care voi vorbi foarte in curand.


        Pentru fata am folosit pasta de dinti Sensodyne Rapid, lotiunea tonica pentru ten sensibil Cien si balsamul de buze Cien Classic.


        Nici la capitolul servetele umede n-a fost prapadul de altadata, am terminat un pachet de servetele umede Wickies, unul de la Amelia, un Frotto cool, un Frotto cu lamaie si aproximativ 70% din pachetul de Softino.


        La capitolul farduri de ochi, am dat iama in trio-ul de la Cien si in farduletul essence.

2 comentarii: