joi, 31 martie 2016

Review: Antiperspirantul Dove pure fara parfum


        Hello! Cum mai sunteti? Eu am avut pana acum o saptamana semi-lenesa, nu am apucat sa dau pe la masterate in aceste prime 3 azi care s-au scurs din saptamana aceasta, dar nu imi fac exagerat de multe probleme, daca m-am „chinuit” putin, am tot gasit ce sa fac atat pentru casa cat si in plan intelectual, macar am inceput sa recuperez tot ce n-am realizat in timpul gripei, nu aveam nevoie de ea, dar asa vin bolile.

        Pentru astazi, initial voiam sa fac un articol din „Top 5”,  cu unele dintre destinatiile turististice in care visez sa ajung, dar nu am putut sa ma mobilizez sa scriu articolul, asa incat ii voi face review unuia dintre cosmeticele mele, sa nu se piarda ziua in neant, cu atat mai mult cu cat am foarte multe idei de articole, doar sa-mi vina inspiratia intr-un moment bttantaun in care sa am si timpul necesar pe care sa-l dedic acestor articole.

        Vedeta de astazi este antiperspirantul Dove pure ce promite a fi fara parfum, fara parabeni, fara coloranti si fara alcool plus o protectie timp de 48 de ore, testare dermatologica si cu o patrime crema hidratanta in compozitie.
         Nu ma pricep inca sa identific parabenii si colorantii din listele de ingrediente ale unui produs cosmetic, dar nu am simtit niciun miros de parfum sau alcool pe pielea mea pe zonele in care pulverizez produsul. Despre eficienta 48 de ore nu stiu ce sa va spun, nu l-am testat chiar atat de mult niciodata, si in general nici nu testez atat de mult antiperspirantele, dar va pot spune ca ieri a rezistat cu brio 10 ore pana in momentul in care scriam acest articol si inca mai avea perspective de a mai rezista cateva ore. Despre ideea de „fara parfum” nu prea stiu ce sa va spun, inca ma adaptez la ea, dar e utila pentru a nu intra posibilul parfum continut de antiperspirant in conflict cu o EDP, EDT sau o EDC (eau de cologne). Parerea mea este ca acesta e un produs bun, de calitate, pe care merita sa il incercati.

        Nu stiu exact in ce magazine il gasiti, eu l-am gasit doar in Lidl, cred ca de obicei bate la 9 lei, dar eu l-am luat la sfarsit de ianuarie, inceput de februarie 2016 cu 6,09 lei fiind redus cu 30% eu fiind de parere ca era printre ultimele sau chiar ultimul dintr-o comanda de asemenea produse pe care o facuse Lidl-ul din care l-am luat, mai vazusem o „cutie” cu nu stiu cate exemplare care nu erau reduse, nu am gasit vreo data care sa indice ca e pe punctul de a expira si niciun alt semn c-ar fi un produs alterat.

        Ingrediente: butane, isobutane, propane, aluminum chlorohydrate, cyclopentasiloxane, PPG-14 butyl ether, disteardimonium hectorite, helianthus annuus seed oil, C12-15 alkyl benzoate, BHT, octyldodecanol, dimethiconol, propylene carbonate.

        Nota pe care o acord produsului: 10. 

2 comentarii:

  1. Vorbesti de lup... m-a prins o gripa, cu febra cu dureri in gat, ma chinuie de trei zile. Am avut si eu unul, spray, foarte bun pe piele. Insa face hainele harcea parcea. Lasa o urma si niste mizerie pe haine ceva de speriat. Eu l-am luat la folosinta la mare, pe strand si acolo chiar a fost ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, eu n-am pățit absolut nimic de genul pete albe sau asemenea chestii chiar dacă îmbrăcam bluze / tricouri negre sau albe.

      Însănătoșire grabnică!

      Ștergere