sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Preferatele lunii decembrie


         Precum vi-am promis în celălalt articol de genul acesta, de data aceasta o să fiu mai detaliată cu privire la produsele pe care le-am dat gata luna ce-a trecut.
        Luna ce tocmai s-a-ncheiat am dat gata:

  • o sticluță cu săpun lichid cu lotus și nufăr de la Cien (review aici
  • aproape o sticluță cu săpun lichid Ocean Blue de la Finale (review aici
  • 1 gel de duș Oriental Fragrance de la Cien (review aici
  • am terminat anti-perspirantele nefolosite ale mamei (am vorbit aici puțin despre ele)
  • am terminat și un pachet de șervețele umede de la Wickies (review aici)
  • o jumătate flacon de 200 ml de Head & Shoulders Extra Volume (review aici
  • am terminat o cutie de 250 ml de cremă Atrix cu mușețel, deși era începută de foarte multă vreme, i-a sunat și ei ceasul o dată cu venirea anotimpului friguros (review aici
  • am început un deodorant Nivea Pure & Natural Action cu iasomie (review-ul aici)
  • am început crema de mâini Blanchette B Regenerating (review aici
  • am în uz o pastă de dinți de la Aquafresh
  • am folosit destul de mult balsamul de buze Nivea Soft Rose, tot așa, scos la înaintare din cauza venirii anotimpului rece (articolul aici)
  • am terminat un pachețel de șervețele umede cu extract de lămâie de la Oops (review aici
  • aproape că am terminat un parfum în sticluță albastră de la Chalon, deși probabil e un miros o idee spre masculin, dar îmi place mult mai mult decât cel cărămiziu (review aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu