vineri, 30 ianuarie 2015

Late shopping

        Azi a fost o zi fantastică, parc-ar fi venit primăvara, anapoda puțin. Ziua a început frumos, ziceai mai mai că vine primăvara prin Oradea, deși bătea vântul puțin. Apoi, pe la vreo 2, 2 fără vreun sfert a început să picure, asta după ce se și înnorase destul de bine. ce bine că eram pe autobuzul dinspre Auchen spre bunica, n-o mai văzusem demult, așa că am mers și pe la ea dacă tot eram prin oraș, deși n-am stat mult.
        Cert îi că am stat îndeajuns de mult prin oraș încât să mă obosească și să nu mai am chef deloc de învățat, cu toate că miercuri „de dimineață” (a se înțelege ora 10) o să am un examen gen trece cine știe bine Linux & Windows din punct de vedere al creării de programe client - server cu diferite forme de conexiuni. Dar să lăsăm vorbăria despre examene, că nu despre asta intenționam să vorbesc.
        Astăzi vreau să vorbesc puțin despre ultimele achiziții.
        În primul rând, de pe Emag mi-am luat luni următoarele parfumuri:


        E vorba despre 2 ape de toaletă de la Essence, de 10 ml fiecare Like First Day In Spring (LFDIS) și Like A Walk In The Summer Rain (LWITSR), o apă de toaletă C-THRU Coral Dream la 50 ml și o apă de parfum Elode Enigmatic la 100 ml. Ar fi trebuit să plătesc la vreo 101 lei pe toate 4, dar am avut un cupon de reducere de 50 de lei de la cei de la Emag, așa c-am plătit doar 51 de lei, costul fiind deja gratuit la valoarea aceea de 100 și de lei. Apa de toaletă Essence LWITSR o s-o dau cadou la o prietenă, deși ar fi fost cap de listă între cele 4 parfumuri înainte să le miros, dar acum, după ce le știu mirosurile, cap de listă e C-THRU urmat pe locul 2, la egalitate de Elode Enigmatic și Essence LFDIS.
        Am mai rămas cu maxim 12 produse cosmetice de cumpărat, precum am zic luni într-unul dintre proiectele pe care mi le-am asumat.
        Iar azi am cumpărat din Auchen:





        Mi-am luat 2 pachete mari de șervețele umede marcă proprie Auchen (au 70 de șervețele la 2,51 lei), 2 cutii de șervețe tot de la marca proprie Auchen (la 1,98 lei cutia de 100 șervețele cu 2 straturi), 2 pachete de șervețele umede mici Spring Line (15 șervețele la 1,06 lei), 3 pachete de șervețele umede mici de la Freshmaker unul roz, unul mov și unul albastru (fiecare cu 15 șervețele la 0,77 lei) și un pachet de șervețele umede mici marca proprie Auchen (15 șervețele la 0,67 lei). Și în plus, mi-am luat 2 plicuri de șampon colorant de la Delia Cosmetics, într-o culoare de șaten (Brown); nu știu ce culoare va rezulta, dar pe plic apare o culoare de roșcat - brun, sau mahon. O să văd mâine sau poimâine ce iese. Așa că am rămas cu maxim 10 produse cosmetice pe care să le cumpăr până pe 1 iunie.
        Cam astea mi-au fost cumpărăturile cosmetice din ultima săptămână. Voi ce-ați mai cumpărat în ultimele zile?
        Update 1 februarie 2015: Și în încheiere, trebuie să menționez că am văzut și în Auchen șervețele umede la pachet mic de la Ops, nu-mi mai amintesc exact cât costau, cert mai puțin ca la metalo-chimice.

2 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu drag! prin Auchan trebuie sa mai ajung si eu, imi plac servetelele lor umede!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am nimerit sortimentul despre care îmi spunea Alina lui Brumărel; abia aștept să-mi trimită o poză să văd exact despre ce vorbea

    RăspundețiȘtergere