sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Review: Săpun lichid cu nufăr și lotus Cien

        În primul rând, vreau să încept prin a-mi cere scuze Alinei lui Brumarel pentru că-i folosesc poza, dar eu n-am nicio poză cu produsul de unul singur.
        Săpunul cu nufăr și lotus de la Cien e numărul 2 în topul preferințelor mele legate de săpunurile pe care le folosesc pentru spălarea mâinilor. Are un miros ușor floral dar proaspăt, dar spre deosebire de cel cu ceai verde și portocală, nu mi se pare atât de energizant. Pe lângă miros, mai îmi place deoarece îndepărtează bine murdăria după cum am mai zis, se consumă greu fiind suficientă o singură apăsare pe pompiță (deci pentru o persoană nu e nevoie de nu știu câte sticluțe pe lună) și e econom. În Oradea se găsește în Lidl și costă undeva la 4,5 lei.
        Nota primită din partea mea e 9,5 / 10.

4 comentarii:

  1. nu-i problema, poti lua poze atata timp cat mentionezi sursa ;)).

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa il iau si eu dupa ce termin ce mai am pe acasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai incercat noua colectie de sapunuri lichide de la Cien? Sunt curioasa cum miros... Eu mi-am luat o rezerva de 1 litru de la Finale, o sa vorbesc peste ceva vreme despre achzitiile pe care le-am mai facut

      Ștergere