marți, 8 august 2023

Idei feminine pentru un mediu mai zen*



Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...
Cu toții știm faptul că menstruația este un lucru pe cât se poate de normal, pe atât de tabu încă în societatea românească. Eu, cel puțin, m-am lovit destul de agresiv de acest stigmat de-a lungul celor mai bine de 22 de ani de menstruație prin care am trecut deja.

În tot acest timp, am încercat atât vată, absorbante, tampoane și cupă menstruație. Cu unele m-am înțeles, cu altele nu prea. Iar ca o veritabilă săgetătoare ce sunt, mai mereu sunt și în căutarea unor noi produse destinate menstruației care să mă mulțumească, și totodată să mă facă să mă simt comfortabil. E drept, mai am câte ceva de tăiat de pe lista de curiozități, dar cu ajutorul celor de la Chilotis.com, un magazin online care are preponderent produse destinate folosirii în perioada menstruației, mi-am tăiat u curiozitate de pe listă. 



Ce este atât de interesant la magazinul Chilotis? Faptul că au în portofoliu produse reutilizabile, care ne ajută în timp nu doar să economisim niște bani, dar ne ajută și să protejăm mediul deoarece nu mai aruncăm atât de mult plastic în natură. Au o gamă variată de produse, de la cupe menstruale, absorbante reutilizabile sau chiloți menstruali. Ca să nu mai menționez faptul că pe lângă aceste produse destinate menstruației, mai au și alte lucrușoare de uz feminin. 

Eu, personal, sunt mândra posesoare a unei perechi de chiloți menstruali, primiți de la cei de la Chilotis.com. Nu doar că sper să mai scap de anumite cheltuieli cu absorbantele (nu că aș avea o menstruație abundentă). De asemenea, ca o notă personală, sunt curioasă cum se simt acești chiloți menstruali și dacă există posibilitatea scurgerilor pe lângă ei, deoarece o mai pățesc în acest fel cu absorbantele clasice.

*Acest clip este realizat în parteneriat cu cei de la Chilotis.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu