Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine...
Mai nou, din ce în ce mai mult observ anumite chestii când vine vorba de cumpărăturile fizice prin magazine. Și voi fi foarte acidă aici, probabil voi ajunge să cerșesc mulți bani pentru congelatoare peste congelatoare pentru câtă carne voi primi în urma acestor articole.
În primul și în primul rând, dacă clientul din față de la casa de marcat nu este într-o vizibilă stare de vulnerabilitate, nu te băga, nu-ți lua justiția în propriile mâini să faci reclamații în numele respectivului client. Excepții: persoane cu dizabilități sau copii agresați.
Dacă nu ai multiple dizabilități (gen persoană oarbă și surdă în același timp), fii rezonabil și așteaptă ca procesul de încasare al clientului din față să se termine, iar aici mă refer la situația în care bonul a ieșit din imprimanta casei de marcat iar clientul anterior s-a îndepărtat vreo 2 pași. Chiar dacă te grăbești, tot nu o să poți fi servit mai repede. Cum vezi/auzi faptul că a ieșit bonul? Imprimanta caselor de marcat este întotdeauna foarte vizibilă și gălăgioasă.
Când plătești cu cardul, așteaptă până când POS-ul îți validează tranzacția înainte de a pleca, nu te baza că totul va fi ok, deoarece tocmai atunci nu va fi ok și va exista eroare de plată. Crede-mă, e neplăcut ca omul de la pază sau casierul să fugă după tine din cauza erorii, crede-mă că ceilalți clienți te vor judeca drept hoț chiar dacă nu vor spune nimic.
Nu fă ditamai gălăgia în magazin, gen țipete sau alte cele că ți-e lene să faci 3 pași pentru a purta o conversație civilizată.
Cam acestea ar fi 3 puncte cheie, dar mai sunt multe altele.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu