luni, 7 februarie 2022

Review: Gel de duș gomant Balea Sense of Magic


Hello! Sper să vă găsesc bine! Pentru mine e o lună așa și așa, nu e nici prea prea, nici foarte foarte. Dar nu despre cum e luna mea februarie vorbim, ci despre gomajul acesta de corp de la Balea, Sense of Magic.

Eu l-am achiziționat de ceva vreme. dar m-am bucurat de el. Îmi place foarte mult gomajurile de corp de la Balea deoarece nu sunt foarte agresive cu pielea, plus că au și ceva ulei în compoziție, așa încât oferă și ceva hrănire. Nu în ultimul rând, au niște arome fantastice, aproape orice mofturos (așa ca mine) găsește ceva ce să-i placă la ei. Iar această aromă, Sense of Magic miroase demențial a fructe, a dulce, a vanilie, e o combinație numai bună pentru anotimpul care este acum afară. 

Categoric voi recumpăra produsele de genul de fiecare dată când voi vizita magazinele DM (le și calc destul de rar, de 2-3 ori pe an, deși am unul foarte aproape de mine).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu