sâmbătă, 29 ianuarie 2022

Săpunuri lichide Cien

 

Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc mai bine decât e spatele meu semiblocat. Deși am făcut destul de mult shopping din mai când a apărut ultima postare legată de cumpărpturile cosmetice, au mai apărut destule produse pe care nu le-au pozat, din motive relativ simplu de enumerat, dar foarte grele dacă e să mă iau după toată lupta psihică și emoțională care a fost în spate.


Venind vorba despre săpunul din stânga, este dovada vie a ceea ce face plictiseala și lipsa unei varietăți de oferte disponibile din om. S-ar putea să știți foarte bine că eu nu sunt în general o mare fană a aromei de lapte și miere în cosmetice, nu vi-aș putea da o explicație logică și rezonabilă. Dar s-a nimerit să folosesc și această versiune a celor de la Cien. De spălat a spălat bine, de curățat a curățat bine dar nu a fost experiența aia de spa.


Despre săpunul din dreapta, cel antibacterial, am fost curioasă. Eram foarte intenționată să cumpăr o variantă așa, la dozator din ăsta cu pompiță și rezerva din celălalt sortiment, dar m-am trezit acasă, după câteva săptămâni că ambele versiuni erau ale aceluiași produs, așa că n-avea rost să includ și rezerva în poză. Parfumul nu a fost cine știe ce, nu a fost nici rău; iar de spălat a spălat și curățat cum trebuie. Iar la capitolul antibacterial, cine sunt eu să judec?


Acestea nu sunt toate săpunurile lichide încercate în ultima vreme, m-am gândit să nu încarc postarea de față prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu