duminică, 16 ianuarie 2022

Produse pentru păr de la Dove


 

Hello! Cum mai sunteți? Eu sunt ușor obosită, ca după câteva zile lungi de lucru, dar asta e altă poveste. 


Pentru astăzi m-am gândit să povestim puțin despre niște produse pentru păr de la Dove, tot așa, într-o postare colectivă. Prima „vedetă” este balsamul de păr Dove shine revived. Produsele din această gamă de la Dove au fost achiziționate deoarece Nicoleta Stănciucă le tot lăuda acum multă vreme și mă gândisem să văd ce e de capul lor. Balsamul a fost ok-ish, mai ales pentru un simplu păr vopsit, fără antecedente de decolorare. Ar fi de menționat că în cazul meu, balsamurile pentru păr nu sunt la fel de puternice ca și măștile. Iar ca și miros, a mirosit și acesta relativ puternic. La preț întreg nu cred că l-aș cumpăra, nu în următorii minim 2-3 ani, deoarece părul meu decolorat are alte nevoi.



Șamponul din gama Shine Revived a fost puțin cam aiurea, încărca puțin părul și era plin de parfum, gen parfum din ăla oriental, greu, care se ducea greu de tot. Hai că în prima zi era cât de cât ok, dar ulterior îmi pleoștea părul ca vai și-amar de el. În plus, îmi deranja dermatita seboreică, așa încât a sfârșit ca detergent de spălat cada și săpun lichid, din nefericire.



Șamponul din gama Volume Amplified a stat mult mai bine la capitolul parfum, nu pot să zic că ducea lipsă, doar că era la o intensitate mult mai redusă. Îmi curăța delicat părul, fără să îl îngreuneze, dar aici compensa faptul că eu am rădăcinile destul de uleioase. Și această versiune îmi deranja dermatita seboreică, dar deja m-am obișnuit că orice nu e H&S sau Clear are acest efect nedorit.


Ca o concluzie generală, mă bucur că am testat aceste produse Dove, mi-am făcut damblaua, acum trecem mai departe la alte curiozități.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu