sâmbătă, 8 ianuarie 2022

Antiperspirante și deodorante Fa


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine. Pentru astăzi m-am gândit să vă las câteva cuvinte despre ultimele antiperspirante și deodorante folosite, toate de la Fa. Nu știu dacă vă mai amintiți, dar vă spuneam la un moment dat că atât în 2021 cât și în 2020 am avut câte o manie mai mică cu aceste tipuri de produse de la Fa.

Antiperspirantul Fa Invisible Fresh e destul de bunicel pentru cineva care nu are prea multe probleme cu transpirația și cu împuțirea; pe mine nu mă ține 14 ore așa cum aș avea nevoie. Are un miros pudrat și floral. Aș recomanda evitarea lui dacă nu vreți produse cu săruri de aluminiu.


Deodorantul Fa Ipanema Nights este un deodorant așa cum deja am menționat, adică acționează pe bază de alcool prin omorârea bacteriilor ce se află pe suprafața pielii și împut transpirația. De-a lungul experienței mele cu această mare categorie de produse care să te ajute să nu te împuți din cauza transpirației, deodorantele sunt cam aproape bune de nimic, înafara parfumului. Produsul acesta pe mine nu m-a ajutat cu protecția împotriva împuțirii, dar  mi-a plăcut parfumul.



Produsul acesta, Fa Go Happy nu știu unde să-l încadrez, deoarece se bazează pe magneziu, nu pe săruri de aluminiu. Are un miros oarecum fructat și foarte pudrat care pe mine m-a deranjat destul de mult încât abia am așteptat să-l termin. Tot nu a reușit să mă protejeze 14 ore împotriva împuțirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu