sâmbătă, 28 octombrie 2017

Un gel de duș „ciudat”


Hello! Cum mai sunteți?
Astăzi vă povestesc despre primul gel de duș de Romantic pe care l-am încercat. Până la urmă m-am dumirit că numele gemei de produse este „Romantic”, iar „Refresh” este, în mod particular, numele gelului de duș de față.
Prin urmare, faptul că gelul de duș miroase cumva proaspăt masculin nu mai e ciudat chiar deloc, chiar intră la categoria miros „refresh”. Chiar vă povesteam într-un vlog că eram foarte nedumerită la capitolul parfum, adică dacă, în mod particular, numele gelului de duș e „romantic”, atunci nu erau în rezonanță numele cu parfumul.
Ce nu-mi place la gelul de duș e faptul că are o consistență dubioasă, cumva e foarte lichid, întotdeauna mă păcăleam la capitolul dozare până să transfer produsul într-un recipient cu pompiță și e ceva mai bine la acest capitol. Altă problemă e la capitolul spumare, unde iar spumează slab. Dar, totuși, se consumă foarte repede. E enervant.
Ca o ultimă mențiune, gelurile de duș Romantic le găsiți în Bănuțel la 3,50 lei, pentru 500 ml.
Nota mea: 8 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu