vineri, 13 octombrie 2017

O spumă de duș decentă


       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am hotărât să îmi reintru în mână, cel puțin temporar, și să scriu o recenzie pentru a doua spumă de duș care mi-a căzut în mâini, și anume Hawaiian Dream de la Balea (marcă proprie DM).
      Am cumpărat spuma cam la începutul verii cu 7 lei din DM de pe pietonală, orădenii vor înțelege ce vreau să zic. O tot văzusem la bloggerițe și youtuberițe, iar după dezamăgirea creată de produsul oarecum similar de la Nivea, nu doream să mai dau 15 - 18 lei pe altă variantă de la Nivea. 
     Înainte de aplicare, tubul acestor produse trebuie agitat. Spuma aceasta de la Balea are o nuanță albă - azurie, cu un miros de cocos. De spălat spală bine, și totuși, ar putea crea probleme cu uscarea pielii. 
       Per total, mi-a plăcut îndeajuns de mult produsul, în ciuda mirosului de cocos.
       Nota mea: 9 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu