duminică, 15 octombrie 2017

Săpun lichid cu parfum de mere verzi în octombrie?

Da! Categoric da! Cam  acesta ar fi răspunsul meu la întrebarea din titlu.


Hello! Cum mai sunteți?
Pentru astăzi am hotărât să vă scriu câteva cuvinte despre săpunul cu mere verzi de la Aile. Nu știu exact în câte magazine se găsește, certitudinea fiind Kaufland-ul. N-o să vă dau preț, nu mai știu cât costă și nici nu m-am interesat recent.
La capitolul spălat, stă bine adică spală bine și face multă spumă. Dar nu miroase deloc a mere, sau cel puțin mie nu-mi mirosea deloc a mere. Plus că, cu puțină neglijență, usucă mâinile adică trebuie împerecheat cu o cremă de mâini. Iar o cremă de mâini e o cheltuială în plus.
Deci, din partea mea, acest săpun lichid are un mare nu, Slavă Cerului că măcar pompița e foarte bună și n-a cedat chiar deloc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu