miercuri, 27 septembrie 2017

Un produs românesc dezamăgitor


        Hello! Cum mai sunteți? Subsemnata, în loc să se culce, stă să scrie articoul (a se citi tentativă de recenzie) de față ca să-l programeze să intre peste vreo 9 ore. Plus că cică vrea să mai editeze și un clip... Cred că sunt prea vitează la ora de față!
      În articolul de azi vreau să vă scriu câteva cuvinte despre crema de călcâie de la Lotus Cosmetics. Eu l-am cumpărat din Kaufland cu aproximativ lei pentru 150 ml produs.
     Produsul se laudă că previne îngroșarea excesivă a pielii, repară călcâiele și reduce rugozitățile. Eh, nu prea face nimic din asta, mă dau cu produsul seara și dimineața aud ce zgomot fac șosetele trase peste călcâie, deci tot piele aspră. Nu neg că seara, imediat cum mă dau cu produsul, îmi simt pielea mai catifelată, dar nu ține deloc efectul. Personal, vreau efect de durată, ca la elmiplant. Prin urmare sunt destul de dezamăgită de produs. Plus că miroase destul de tare, de parcă parfumul ar fi în prima jumătate a listei de ingrediente, nu ultimul în listă. 
     Ingrediente: aqua, cetyl alcohol, paraffinum liquidum, polysorbate 80, propylene glycol, carbomer, glycolic acid, Ingrediente: butyrospermum parkii (shea) butter, imidazolidinyl urea, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, sodium hydroxide, benzyl alcohol, nenzyl salicylate, cinnamyl alcohol, citronellol, coumarin, geraniol, hexyl cinnamal, butylphenyl, methypropional,linalool, alpha-isomethyl ionone, parfum.
       Nota mea: 5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu