marți, 7 februarie 2017

Review: Șervețelele umede frotto cu Lăcrămioare


        Hello! Pentru azi m-am gândit la o recenzie foarte scurtă, de vreo maxim 2 - 3 rânduri, nu prea-mi arde mie de lungit cu vorba. „Vedeta” articolului de azi este varianta cu lăcrimioare a șervețelelor umede de la frotto, pe care eu le iau din Lidl.
        Din punctul meu de vedere sunt ușor de procurat, Lidl-ul fiind în drumul meu înspre și dinspre universitate. Costă relativ decent, până la un leu per pliculeț cu 15 șervețele umede și miros ok. Menționez faza cu mirosul deoarece eu am mai avut „norocul” să dau și peste șervețele umede împuțite de-a lungul timpului, deci la unele capitole sunt Stan pățitul. Sunt șiîndeajuns de îmbibate în soluția aceea a lor, deci dacă le consumi într-un interval temporal ok nu riști să ți se usuce.
        Din partea mea au un 9,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu