miercuri, 1 februarie 2017

Review: Șamponul nuanțator Loncolor Ultra Silver Reflex


       Hello! Cum mai sunteți? La mine e mijlocul sesiunii, nu numai al săptămânii și a fost deja o perioadă grea / dură, uneori mă-ntreb și eu de ce am semestre în care-mi las toată lucrurile peultima sută de metri, așa cum am făcut în semestrele de iarnă toți acești doi ani de master.
       Și pentru a nu mă plânge doar de problemele mele cu procastinarea, mă voi plânge în rândurile de mai jos și de șamponul nuanțator Silver Reflex de la Loncolor Ultra.
      Nu știu dacă știți, dar sunt în căutarea șamponului minune care să mă ajute cu vârfurile mele uscate, cu faptul că fac mai multă sau mai puțină mătreață asociată cu toate neplăcerile ei la orice nu e H&S sau Clear și cu căderea părului. Așa încât când am auzit faza că șampoanele fără SLS m-ar putea ajuta, m-am decis să caut prin în primul rând prin marile magazine poate am noroc acolo. Eh, am găsit doar vreo 2 - 3 asemenea șampoane (adică fără SLS), unul dintre ele fiind cel de care vă voi vorbi azi, iar restul fiind șampoane destinate copiilor mici produse de Nivea (știți că am așa o relație de love & hate cu brandul Nivea, nu-i așa?).

***

        Despre șamponul acesta de la Loncolor Ultra, Silver Reflex, pot spune că l-am folosit și înainte și după ce m-am vopsit pe păr. Înainte de a mă vopsi pe păr aveam câteva șuvițe blonde pe care, cumva, chiar a reușit să le aducă așa, mai înspre un argintiu, deși niciodată nu am cronometrat cât stăteam cu șamponul în păr. Acum, că sunt vopsită, nu se mai observă efectul respectiv.
     Motivele pentru care mă plâng de acest șampon sunt faptul că mi-a declanșat mătreața și mâncărimile la nivelul scalpului, a fost urât mai ales cu mâncărimile, acelea îmi dau mari bătăi de cap de obicei. Și încă o chestie: având în vedere că nu are SLS, spumează greu și foarte puțin, mai ales la prima șamponare, pe mine m-a surprins faza.
          Dacă sunteți curioși, n-o să mai recumpăr șamponul. Iar nota: 5/ 10.



2 comentarii:

  1. asa am patit si eu de la un sampon fara SLS. inseamna ca ai scalpul sensibil si nu se recomanda aceste sampoane pentru tine. si mie mi-au facut genul asta o matreata de toata frumusetea. asta m-a deranjat cel mai tare. plus ca nici balsamul parca nu mai facea fata sa-l inmoaie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scalp sensibil, scalp gras, radacini grase, varfuri uscate... cam multe probleme am. Uite, eu n-am mai avut asa probleme cu varfurile uscate cat l-am utilizat, dar foloseam balsam de par.

      Ștergere