luni, 27 februarie 2017

Review: Săpunul lichid Fresko cu fresie


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să vă poveste în câteva cuvinte despre unul dintre săpunurile lichide pe care le-am folosit; defapt, e penultimul, doar că nu știu dacă mai am poze la ultimul.
        Eu am cumpărat săpunul acesta cam prin ianuarie zic eu, pot să mă înșel că mintea mea e cam uitucă mai nou. Motivul cumpărării...: era la reducere, parcă era sub 3 lei. 
         A mirosit ok, floral, discret. Aceeași compoziție cam prea lichidă, îmi cam trebuia2 pompițe de produs, cât să se irosească produsul. Plus că cel pe care l-am cumpărat eu avea pompița stricată, a trebuit să-l transfer într-un alt recipient. Chiar m-a nemulțumit faza, pe lângă faptul că compoziția lasă de dorit, mai lasă de dorit și sistemul de dozare. Categoric, după ce voi testa și varianta cu lavandă, nu cred că le voi mai recumpăra.
       Eu dau de aceste săpunuri lichide mai ales prin Kaufland, parcă și prin Carrefour le-am mai văzut, cam undeva la 2.50 - 4.00 lei, depinde de promoțiile prinse.
         Nota mea pentru produsul de față: 6 / 10.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu