marți, 20 decembrie 2016

Review: Cremă deodorantă hidratantă pentru picioare cu extract de caise de la Gerovital Happiness


         Hello! Cum o mai duceți? Sper că nu la fel de dur ca mine... Haideți, mai e atât de puțin până la Crăciun, să nu ne mai necăjim atâta...
        Și pentru că Crăciun, și pentru că ne cheamă la facultă și de Crăciun (exagerare sarcastico - ironică, logic, că fără așa ceva nu e bine la momentul de față, credeți-mă), m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre o cremă de picioare, reprezentată de Gerovital Happiness cu extract de caise.


        Din punctul meu de vedere, este un produs mai light, nedestinat unor situații catastrofale, ca să mă exprim așa. Pentru mine, care nu am vreo problemă serioasă cu călcâiele aproape niciodată, să zicem că-și face treaba. Și miroase discret a ceva, cică  a caise, nu bag mâna-n foc.
        Povestea a început aproximativ pe la mijlocul lui septembrie, anul 2016 (adică acesta care stă să plece), eram prin Lotus (e un complex comercial, un mall mai pe înțelesul tuturor, orădean) cu diverse chestii trestii printre care și o vizită prin Carrefour-ul de acolo, dacă tot îmi trebuia un magazin mare și ăla era acolo, plus că aveam pe lista de cumpărături și o cremă de picioare. Nu știu cum s-a făcut că Carrefour-urile mari din Oradea aveau un fel de lichidare de stoc la aceste creme de tălpi de la Gerovital Happiness care expiră la sfârșitul lui iulie 2017 așa că le băgaseră la 3 ei să le treacă. Luai atunci un singur tub, puștioaică cuminte subsemnata, nu? La câteva zile dau prin Era Shopping Park doar să vizitez Carrefour-ul de acolo ca să-mi iau iarăși 2 tuburi din crema asta. Și ca să fie tacâmul complet, o mai rog și pe mami să-mi ia încă 2 tuburi din Lotus; și uite așa, m-am făcut eu cu cele 5 tuburi pe care deja le știți, dar din care folosi-i deja 3, sunt la al patrulea tub, deci fie-mi păcatele iertate cât de cât. Și nici alte creme de picioare n-am mai luat de la astea încoace. 


        Prin urmare, nota mea pentru produsul ăsta este 8 / 10.

2 comentarii:

  1. uau, eu nu mai folosesc produse pentru picioare de lene, recunosc :D din cand in cand mai aplic crema de corp, dar cam atat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, si eu folosesc in ultimele saptamani doar pentru a termina ultimele 2 tubulete, sper sa le arunc gol - golute in "Winter Empties".

      Ștergere