marți, 6 decembrie 2016

Review: Balsamul de păr Cien Repair & Care


        Hello! Cum mai sunteți? La voi a nins astăzi? Căci la mine da, pe la amiază, cât timp dormeam, nu am prins decât perioada în care se înora și apoi, când m-am trezit, era cam prea întuneric pentru cât era ceasul, iar când am tras draperia și perdeaua, mai ales pe vegetație și pe acoperișul blocului vecin se depusese ceva zăpadă, chit că nu mai ningea.
       Astfel încât e numai potrivit momentul să vă vorbesc despre acest balsam Repair & Care de la Cien care este pentru păr uscat și deteriorat, îl voi include și în preferatele lunii noiembrie (trebuie să refilmez video-ul ăsta, și nu știu când) dar și în Fall Empties, e extraordinar.
        Precum scriam și mai sus, e extraordinar balsamul de păr, e mult mai bun decât masca de păr de la Gliss pe care o mai am acum, înmoaie mult mai bine vârfurile mele despicate, deși nu 100% eficient. Sinceră să fiu, ar trebui să-mi tai vârfurile, așa cum mi-a recomandat tata, părul meu e cam horror, deci nu vă mirați că n-a făcut față acest produs chiar 100%. Plus că măcar mă ajuă cu descâlcitul și pieptănatul părului.
        Balsamurile de păr Cien, ca de altfel toate produsele Cien se găsesc exclusiv în Lidl, balsamul de față e luat cuvreo 6 lei și are 300 ml, deci are un gramaj imens.
        Nota mea pentru balsamu, eevident, 10 / 10.

4 comentarii:

  1. n-am mai folosit de mult un sampon sau balsam de la cien, chiar mi-ai starnit curiozitatea. mai am din cel de la kallos, dar dupa el, ma reorientez. la noi n-a mai nins de pe 1 decembrie :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia s-o depuns pe la mine în carrtier, cică că în celălalt capăt de oraș n-o nins și Oradea nu-i atât de mare

      Ștergere
  2. Tin minte ca am avut si eu unul, dar nu tin minte care. Sau cred ca am avut sampon.

    RăspundețiȘtergere